Żabki

„Re- re, kum- kum” nie robimy, bo my pięknie już mówimy.

Malujemy, rysujemy nawet ciasto ugnieciemy!

Tańce, śpiewy i podskoki, takie żabie są uroki…

Ta działalność procentuje, wiedza w głowach wnet kiełkuje 🙂

Wiek dzieci: 4-5 latek

Liczba dzieci w grupie: 25

zabki

Czerwiec

Tematy kompleksowe
Czego się nauczę
Piosenka
Wierszyk
Tematy kompleksowe

  1. Muzyka wokół nas
  2. Czym podróżujemy
  3. Wakacje

Czego się nauczę

Dziecko:

  • śpiewa poznane piosenki
  • mówi rymowankę głośno, cicho, wolno, szybko
  • reaguje na sygnały muzyczne
  • precyzyjnie rysuje po śladzie
  • współdziała w czasie zabawy z innymi
  • precyzyjnie wycina
  • posługuje się w rozmowie wiedzą o samolotach i zasadach podróży nimi
  • wykonuje łódkę wg instrukcji
  • zna zasady bezpiecznego podróżowania
  • układa z mozaiki geometrycznej na określony temat
  • dzieli zdania na słowa, przelicza ilość słów w zdaniu
  • prawidłowo przelicza, dodaje i odejmuje
  • wymieni kilka ciekawych miejsce lub nazw miast Polski
  • wykonuje ćwiczenia z chustą animacyjną
  • zna zasady bezpieczeństwa w czasie wakacji

Piosenka

„Jedziemy na wakacje””

Na wycieczkę wyruszamy,

kiedy słońce świeci.

W samochodzie mama, tata

oraz dwoje dzieci.

Ref. Jedziemy bezpiecznie

i przepisy znamy.

Nadmiernej szybkości

dziś nie przekraczamy.

Wszystkie znaki zna nasz tata

i my też je znamy.

A spotkanych podróżników,

dzisiaj pozdrawiamy.

Ref. Jedziemy bezpiecznie

i przepisy znamy.

Nadmiernej szybkości

dziś nie przekraczamy.

 

Wierszyk

„Lody”

Wszyscy lubią zjadać lody,

kiedy słońce świeci.

Lubią lody mamy, ciocie,

wujkowie i dzieci.

Ale jakie lody wybrać?

Włoskie czy świderki?

Może wybrać na patyku?

To jest problem wielki.

Jakie smaki i kolory

będą dziś zjadane?

Truskawkowe, cytrynowe,

albo te mniej znane.

Pistacjowe, orzechowe,

lub też z jagodami.

Albo pyszne śmietankowe

z dwoma wafelkami.

Galerie zdjęć Żabek

Skip to content