Żabki
„Re- re, kum- kum” nie robimy, bo my pięknie już mówimy.
Malujemy, rysujemy nawet ciasto ugnieciemy!
Tańce, śpiewy i podskoki, takie żabie są uroki…
Ta działalność procentuje, wiedza w głowach wnet kiełkuje 🙂
Wiek dzieci: 4-5 latek
Liczba dzieci w grupie: 25
Czerwiec
Tematy kompleksowe
Czego się nauczę
Piosenka
Wierszyk
Tematy kompleksowe
- Muzyka wokół nas
- Czym podróżujemy
- Wakacje
Czego się nauczę
Dziecko:
- śpiewa poznane piosenki
- mówi rymowankę głośno, cicho, wolno, szybko
- reaguje na sygnały muzyczne
- precyzyjnie rysuje po śladzie
- współdziała w czasie zabawy z innymi
- precyzyjnie wycina
- posługuje się w rozmowie wiedzą o samolotach i zasadach podróży nimi
- wykonuje łódkę wg instrukcji
- zna zasady bezpiecznego podróżowania
- układa z mozaiki geometrycznej na określony temat
- dzieli zdania na słowa, przelicza ilość słów w zdaniu
- prawidłowo przelicza, dodaje i odejmuje
- wymieni kilka ciekawych miejsce lub nazw miast Polski
- wykonuje ćwiczenia z chustą animacyjną
- zna zasady bezpieczeństwa w czasie wakacji
Piosenka
„Jedziemy na wakacje””
Na wycieczkę wyruszamy,
kiedy słońce świeci.
W samochodzie mama, tata
oraz dwoje dzieci.
Ref. Jedziemy bezpiecznie
i przepisy znamy.
Nadmiernej szybkości
dziś nie przekraczamy.
Wszystkie znaki zna nasz tata
i my też je znamy.
A spotkanych podróżników,
dzisiaj pozdrawiamy.
Ref. Jedziemy bezpiecznie
i przepisy znamy.
Nadmiernej szybkości
dziś nie przekraczamy.
Wierszyk
„Lody”
Wszyscy lubią zjadać lody,
kiedy słońce świeci.
Lubią lody mamy, ciocie,
wujkowie i dzieci.
Ale jakie lody wybrać?
Włoskie czy świderki?
Może wybrać na patyku?
To jest problem wielki.
Jakie smaki i kolory
będą dziś zjadane?
Truskawkowe, cytrynowe,
albo te mniej znane.
Pistacjowe, orzechowe,
lub też z jagodami.
Albo pyszne śmietankowe
z dwoma wafelkami.